Thursday, August 9, 2012

share lah konon


share menge share adalah satu fenomena yang tidak asing lagi di dalam dunia fesbok. apa2 sahaja yang dirasai nak share terus pemilik akaun menekan butang share. maka tersebar lagi meluaslah sesuatu perkara itu. kita boleh kaitkan budaya ini dengan 2 perkara iaitu memberi kebaikan atau memberi keburukan kepada manusia sejagat. (eerrr da mcm buat laporan di akhbar)

sesuatu yang baik tuh baguslah..tambah ilmu..bagi manfaat..aku pon suka..dari xtahu jadi tahu.. dari melangot ntah meraban buat ape kt fb tuh dpt lah jugak input yg bermanfaat kan..hoho

tp kdg2 tuh ade yg share sesuatu yg buat aku rasa annoying giler.. amende plak lah sume nak share mende alah tuh.. adooiii.. dlm hati jelah.. hehe contohnye video budak pempuan yg pasal dpt mc 5 hari tuh..korg ade tgk.. eeerrr kt cnie bkn nk promot n buruk kn beliau tp mgkn bole ambil pengajaran drpd perbuatan beliau.. aku x fhm betul lah sape2 yg share video tuh.. pastu kutuk2 maki2.. pastuh skrg nie siap crop pic. bdk tuh n d bndgkn dgn sesuatu.. haishh sapelah yg t'lebey masa buat mende2 nie.. g bace quran bln2 pose nie lg b'gnda2 baek lah.. hmmm.. kesian aku tgk budak tuh.. tp padan lah dgn muka sape suruh carik pasal.. yg ko g upload letak kt youtube mmg inilah padahnye.. haha 

haaa ini lagi 1.. mase first2 jmpe kt wall sorg nie aje.. aku rase die lah pelopor penyebaran mende nih.. lps tuh b'puluh2 wall pon aku jmpe mende yg sama.. owh virus sudah tersebar..hahahaa dunia teknologi skrg mmg tanpa batasan.. ape mendenye..?? haaa nie die :


err awak, mati tak kira umur taw..

p/s: mgkn mrka share utk dijadikan bahan gelak ketawa kot.. ntah lah.. haha 

haaa korg ade share jugak x?? haha

sekian.

No comments:

Post a Comment