Saturday, March 9, 2013

which one?

erk, i'm not sure lah i belong in which blood group.. (ome !)
tapi setelah dikorek ingatan nih, yang paling kuat adalah pada form berapa ntah time tuh tgh belajar sains..belajar pasal jenis darah..so kitorg diarahkan untuk mengenal pasti jenis darah sendiri..
masa tu aku kelas al-biruni(ab) tapi darah aku bukan ab dan aku bukan darah pemurah iaitu darah o..ok ini pasti..jadi yang tinggal sama ada a or b.. aku rasa a lah sebabnya a dulu sebelum b.. time skolah2 dulu mmg berebut nak a drpd b.. (erk, ada kaitan ke?) haha

tapi setelah melihat carta nie aku confident bahawasanya aku berdarah a..
nak tau kenapa?


sebaaaaabbbbb orang yang berdarah a je pemalu.. haaa aku lah orang nye tuh ! hahahahahaktui~

dah lah..kau pergi klinik pergi cek darah..baru confirm kau darah apa.. -____-..

korang caye ke menda2 cani??

sekian.

2 comments:

  1. Kak cik pun darah A ker? samelah kita...pemalu....
    ngahahaha...mcm lucu tp itulah kebenarannya...i pemalu u olls...~~
    lg satu bukan kehendak kita nk kedekut darah...kak cik...sila pergi derma darah...darah A adalah darah paling kurang kt tabung...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perasaannya darah A lah..hehe iyeke k.asz pemalu? macam tak cayo jo.. hehe uppppsi berat tak sampai nak derma..bajet je padahal da lama tak timbang nih.. duk rumah melantak je keje.. kikiki~ ehem ada ura2 mengatakan darah yang di derma di jual ke hospital2 swasta.. adakah betul ura2 ini??

      Delete