Wednesday, March 6, 2013

luahan

fon sebenarnya dah rosak, masuk air.. harap boleh charge je tapi tak boleh guna.. nasib cici n ciko dah sehat.. ampun maaf kepada tuan fon.. baru je cina kedai talipon tuh puji 'u pakai lagi eh fon nie' sambil senyum2 plak tuh.. even aku tau dia perli tapi i take it as compliment lah ! ahahhahaaha~

purse pon masuk air.. busuk luar dan isi dalam sekali.. terpaksa basuh segalanya.. dgn kad2 atm aku cuci guna sabun.. ngehngeh.. bau ada kurang.. heeee~

jam sebenarnya dah hilang.. sohih.. mula2 harap sangat ada dalam beg.. tapi setelah selesai dibasuh beg itu masih tidak dijumpai jua jam itu.. maybe tercicir di surau terminal one.. wuwuwu awatnya careless sangat nie ! aigoooo~

kasut sukan telah berjaya dibuang.. turun2 je terus campak masuk tong sampah.. lega ! actually keluar dari air lagi tapak dia dah ala2 tercabut.. sepanjang jalan doa semoga bertahan sampai bawah baru tercabut.. orang lain yang ngadu tapak nak tercabut orang lain punya kasut yang tercabut.. itu aku ok lagi.. sebab meringankan beban.. takyah bawak balik kasut.. kasut tu mmg da lama pon.. pilihan yang tepat untuk bawak masuk gua.. hehehe~

apa2 pon.. Gua Batu Maloi dan GBS memang best ! mantop.. aktiviti di awal tahun..
alhamdulillah..

nasib mak bagi pergi.. kekekeekkekeke..

kot tak nak majuk lagi.. >.<
*oit!* hahaha

mood : jobseeker !

sekian..






No comments:

Post a Comment