Monday, September 17, 2012

kenduri.


Assalamualaikum..

kenduri..seronok sebab ramai orang..riuh rendah sume..saudara mara berkumpul..duduk2 borak2 gelak2 gosip2..heh
tak seronok sebab banyak kerja kena buat..
laa kan gotong royong??
tak tentu jugak,, mak kate jangan nak harapkan orang..rumah sendiri so kita sendiri yang kena buat..
hm yelah, memang terserlah kata-kata mak tuh..
makin lama makin aku perasan sesuatu..
teeetttt.......hehe
so bertambah lagi satu azam..
selagi tak kumpul duit banyak2 untuk nak buat kenduri, jangan buat kenduri..hehe *takut orang nak masuk meminang..haha..biakan biakan..tapi memang betul lah, kos sekarang nie memang ntah macam hape je, rumah kereta blablabla......(pengsan)*
walaupun saya bersetuju dengan statement nie 'sikit tanda ingatan, banyak tanda ada' hehe
tapi bab nie laen ckit..(mulut orang memang tak bole ditutup, tapi kena laa cover2 kan ckit, bagi penapis baik punya.. -.-' , adoi laa x fhm betul laa aku makcik2 pakcik2 nih)

fuhhh da makin tua nie, da makin tak larat.. -.-' kekekee

*ok, nie bukan nak mengeluh*
pergh kaki da sakit2..belakang nie rasa macam ditarik-tarik aje..
hm penat sungguh la rasa..
al-maklum 'adik-beradik lelaki' saya memang ramai..
yang ada memang 'perajin'.. hehe
dua yang atas ada anak kecik,, susah ckit nak bergerak..
so lepas2 nie kite 'pak abu' ajelah yerk.. heh
siap sedia fulus lah.. -_-'

hm badan da penat..
ikut hati nak peluk bantal busuk je dah nie..
tp dengar lengkang lengkung kek dapo..
rasa tak sampai hati nak bia mak ngemas sensorg..huhu
2 da balik rumah masing2, esok keje, 1 entah pegi mane, 1 lagi da belayar, yang 1 nie tengah hupdate blog kejap..

hahahha..ok dah..chaw !

~ tak ajak kawan2 datang pon, sebab ingatkan buat kecik2 aje, yelah kenduri untuk orang pegi haji..tapi nie da rase macam kenduri kawen da nie..tumbang lembu sekor..kalau aku da ade 'someone', serius aku suh anta rombongan je tadi.. 2 in 1..senang.. save semua!

hohoho...

sekian..



No comments:

Post a Comment