Sunday, July 22, 2012

aku ke mereka ?


aku adalah sangat tidak suka dikacau ketika tengah berjalan mahupun tengah menunggu bus..
sama ada dengan memekak telolong menjerit perkataan 'pewit2' atau pun memberi salam dengan niat sebaliknya..
ataupun dengan membunyikan hon yang membingitkan telinga lagi menyakitkan hati..
panjat gegurl !
tolonglah abaikan aku.. rasa macam nak guna teknik bayangan dragon ball aje..
aigoooo~

walaupun aku tau aku x cun..
tp aku comel..

makanya lepas ini berhati-hati dalam pemakaian..
mungkin pakaian aku terlalu 'cun' sangat kot..
uwekkkkkk..
sendiri tulis sendiri muntah :p

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tahu tak sgt skt ht jmpe manusia2 sebegini rupa..
sakit jiwa tau x!!! ok2 dah2 sabo bln posa nih..
kang betul2 pulak sakit jiwa..huhu

makanya ye..lagi sekali.. saya bertekad untuk memiliki kereta..
saya bukan tidak mahu ataupun mengada2 xnak naek kenderaan awam..
tp saya tidak tahan berjumpa dengan manusia2 sebegini rupa..
tidak tertahan sehingga saya menangis di tepi jalan..
malu tau x malu!!!
takut tau x takut!!!
saya seorang perempuan..dan saya sorang2!!!
suami xtahu pegi mane n xjmpe lagi -.-'

p/s: kepada para lelaki..tolonglah jaga perangai 2 sikit.. ye saya tahu anda mungkin menjawab..
'alah xdelah lawa sangat aku beriya nak kacau,,saje2 je tuh' haaa nak makan penampa namenye tuh.. sila beradap sedikit dan jaga tata susila sebagai orang melayu dan Islam..plesss :)

ok dah,,

sekian.


No comments:

Post a Comment