Sunday, June 17, 2012

dreaming~~


Assalamualaikum..
tanpa sedar hari ini sudah menjengah penghujung minggu
makanya esok bermula minggu baru..
wow! pantas..

gara-gara stress lemah pengurusan hidup,
makan tak menentu *sangat tidak berselera*
tidur tak menentu *malah terlebih!*
fikiran pon tak menentu *di awang-awangan*

wat ever lah..hidup perlu diteruskan..

k skrg nak cerita pasal mimpi lately nih..
jarang aku akan ingat clear view on my dream aftr wakeup..
hahaha..apakah tanda tanya

1) bole pulak aku mimpikan suami orang.. pergh bahaya kau nih.. eh2 jgn slh sangka dlm mimpi 2 x buat pape pon..pasal kerje je.. mimpi muka org laen tp nama org laen n 2 2 mmg aku kenal lah.. hakhak..pelik campur secariiii okeh..maenan tidur maenan tidur maenan tidur!!!!

2) aku dilamar org yg aku harap2kan..tp syg respon aku bkn sprti yg aku harapkan.. dlm mimpi 2 lah.. kekekeke.. *bunyi cengkerik* tanda tanya banyak banyak banyak

fikir dan terus berfikir dan terus berfikir
tetapi
jangan terlalu khuatir
peace yoh!

sekian.



No comments:

Post a Comment