Thursday, January 5, 2012

drama~

Assalamualaikum  :)

cuti2 nie brulah btul2 tv tgk aku..
eh aku tgk tv..
yeke btul2? mybe da t'lalu boring kot da smpi xtau nak watpe..
so ngadap tv lah..wuwuwu
means aftr hbs wt keje laa ek..
dr 'merehatkan mata' baek aku tgk tv..
nnt jd mcm balqis n qisya..maken tembam..dorg xpe..hehe

huishhh dunia perfileman skrg sgt drama..
eh..haha
ade yg menjelikkan *pergghhh kasaq*
ade yg menaik kan motivasi *baguiihh*
ade yg menginsafkan *alhmdulillah*
ade jgk yg menambah saham aku *tutup lutut pon payah..isk3*

tp kot tgk drama melayu mmg asek 'rebas' ajelah..heeeeee *over*

tp ape2 pon tahanlah nafsu nak mengompat tuh..keekkekee
yg burok jgn d ambik..
ambik yg baek2 je..
kne terus2 tgk cite yg baek2 mcm ceramah2..
diri 2 pelupa..eerrrr~
mudah aja digoda..huhu


iklan:
selepas selalu tgk cite zombie2 n alien2..
perghhh gua da xberapa nak bole tgk cite hantu or ape2 yg berkaitan jantung..
menyeksa minda beb..huuuu

kesannya gua xbole nk truskan tgk cite 'puchong kamar sebelah' sensorg.. hakhak
>.<


istifar,,istifar bebanyak..

nyte!

No comments:

Post a Comment